Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Fedorková, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelů k nakupování potravin na internetu a především určit hlavní bariéry a motivy, které vedou spotřebitele k tomuto postoji. V rámci práce je realizován sekundární výzkum, který mapuje hlavní bariéry a motivy pro nakupování potravin na internetu. Práce následně vlastním kvalitativním výzkumem formou individuálních hloubkových rozhovorů a dyád s partnerskými dvojicemi odhaluje další možné motivy a bariéry českých spotřebitelů pro nakupování potravin na internetu. Důležitost vybraných bariér a motivů je dále zhodnocena pomocí vlastního kvalitativního výzkumu, který je realizován formou standardizovaného dotazníku. Práce přispívá k pochopení vlivu bariér a motivů pro postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu a navrhuje opatření pro online prodejce potravin s cílem přesvědčit české spotřebitele k nakupování potravin na internetu. Představuje tak praktický přínos pro online prodejce potravin.
Podnikatelský plán pro službu na rozvoz jídla
Cerman, Ivo ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu podnikatelského záměru autora pro službu na rozvoz jídla z důvodu posouzení jeho životaschopnosti a případné realizovatelnosti. První část práce je teoretická a zabývá se náležitostmi, které by v takovém plánu měly být obsaženy. Důraz je kladen zejména na strukturu podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému vypracování jednotlivých částí plánu. Po seznámení s podnikatelskou příležitostí a formou personální zabezpečení, následuje analýza trhu, konkurence, dodavatelů a marketingová strategie. Finanční plán pak ověřuje reálnost záměru z ekonomického hlediska.
Postoj českého spotřebitele k online nákupu u retailingových řetězců
Štohanslová, Galina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat postoj českých spotřebitelů k online nákupu potravin a potvrdit či vyvrátit predikovaný zájem o tuto službu. Pro splnění stanoveného cíle jsem použila následující metody - sběr sekundárních dat (zejména statistiky související s českou e-commerce a informace o stávajících potravinových e-shopech v České republice) a dále výsledky dotazníkového průzkumu, který byl realizován v období únor - duben 2015. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první kapitole teoretické části je popsán vývoj elektronického obchodování ve světě i v České republice, včetně jeho základních modelů, výhod a nevýhod či současných trendů. Druhá kapitola je zaměřena na nákupní chování, segmentaci zákazníků a charakteristiku českých online zákazníků. V praktické části jsou pak uvedeny detailní informace o potravinových e-shopech v České republice (například informace týkající se sortimentu, webových stránek, způsobu registrace nových zákazníků či dostupnosti služby), výsledky dotazníkového výzkumu a obecná doporučení pro potravinové e-shopy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.